Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Jennifer Lawrence
2016. október 03. írta: na_ja

Jennifer Lawrence

Napjaink állítólag legmenőbb színésznője megosztó személyiség, ha azt nézzük, mennyire jó csaj. Nem egy klasszikus szépség, inkább az, aki azért tetszik, mert akár a szomszédban is lakhatna. Döntsétek el a képek alapján!

jl_14.jpg

jl_15.jpg

jl_13.jpg

jl_5.jpg

jl_6.jpg

jl_7.jpg

jl_11.jpg

jl_4.jpg

jl_10.jpg

jl_2.jpg

jl_1.jpg

jl_16.jpg

jl_8.jpg

jl_9.jpg

jll_1.jpg

jll_2.jpg

jll_3.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://napijocsaj.blog.hu/api/trackback/id/tr8611761131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Espada Rodelero 2016.10.04. 22:40:42

Baromság
Ez a nő gyönyörű. Ugyan szarrá kell sminkelni, de akkor is jó adottságai vannak.

PaOntan 2016.10.05. 09:04:34

sosem ertettem mi ez a hype korulotte. rengeteg hasonlo szineszno van.

2016.10.05. 10:37:03

@PaOntan: nem, rengeteg hasonló csaj szaladgál szerte a világban. Annyira átlagos, hogy az már fáj. Meztelenül, smink és fotoshop nélkül nézd meg tele a tumblr a kiszivárgott képeivel, olyan arca és teste van a valóságban, amilyen egyik-másik régi csajomnak, akikre nagyon nem vagyok büszke...

Viszont mivel nem szép, a női nézők nem gyűlölik nagyon, nem irigyek rá, mert egy közülük.

@Espada Rodelero: a gyönyörűtől messze van. Ilyen típusú nőt bárki dughat. Ezek a képek agyonsminkelt, fotoshopolt alkotások, nézd meg az eredeti valójában a kiszivárgott mobilos fotóit, ahol a segglyukát is megmutatja. Semmi extra, egy magyar egyetemen, főiskolán a semmi extra kategóriában futna eredeti, sminkeletlen valójában.

Nem csúnya, de nem is szép. Viszont pont ezért szűz kisfiúknak könnyű elhinni, hogy elérhető, a lányok meg nem féltékenyek rá a szépsége miatt.

Madnezz · http://sorfigyelo.blog.hu 2016.10.05. 13:38:58

Lassan kinövi a szenvelgő korszakát, amikor saját magát sajnálta folyton és elkezdett határozottabb, irányító típussá válni. Majd meglátjuk mi lesz belőle később.

Espada Rodelero 2016.10.06. 20:14:40

@karandash: Érdekes nekem tetszik így, ahogy van.
Megnéztem újfent a leaked fotóit és nekem nagyon bejön ez a nő. Az arányai, a bőre, a mellei, a segge, a kis kalácsképe, a szája. Ez egy szép csaj, soha nem dugtam még ilyet(oké, túl érzékeny vagyok az arcra, mert anélkül a párductest nekem szart sem ér).
Ez a csaj vonzó, mert van benne valami természetesség, amit az "utcán látható" gyönyörűségekből hiányolok, de nagyon.

Az ideálom inkább egy Evangeline Lilly(épp itt van a háttérben), de ettől még Jenny szép nő.
süti beállítások módosítása